الرئيسيةالبوابةاليوميةس .و .جبحـثالتسجيلدخول
دخول
اسم العضو:
كلمة السر:
ادخلني بشكل آلي عند زيارتي مرة اخرى: 
:: لقد نسيت كلمة السر

شاطر | 

نكت ملهاش حل تهز كل المشاعر

كاتب الموضوعرسالة
asfor karim
عضو فعال
عضو فعال

الابراج : الاسد

الكلب

مُساهمةموضوع: نكت ملهاش حل تهز كل المشاعر   السبت سبتمبر 25, 2010 7:27 am

صعيدي بيدهن الحايطه قالوله حط تحتك جرنال قالهم لا لا لا .... انا كده طايل .

* صعيدي راح الجيش بيشبه على واحد قاله انت من دشنا قاله لا .. قاله تبقى من ديش العدو !!!

* صعيدي لقى خاتم سليمان دعكه فعص العفريت .

* صعيدي الباب قفل على صباعه الباب ازرق .

واحد بيقول لحبيبته (واحده ست ) يمكن مكنش غني .. ولا عندي عربية ولا فيلا ولا مزرعة ولا شركه ولا فلوس زي محسن صاحبي ولكني أعشقك واحبك .. فضمته ودمعت عيناها وقالت : إن كنت بتحبني بجد .....عرفني على محســـــن

* صعيدي قلع العمه فقد الذاكره .

* صعيدي حب يروش سقط العبايا.

* واحد بلدياتنا طلع برج القاهرة في اخر دور وبص على الناس تحت لقاهم صغيرين جدا وركز على واحد منهم وكلما كان ينزل دور كان يلاقي حجمه يكبر حتى وصل للدور الارضي راح للراجل وحضنه وسلم عليه فساله الراجل انت تعرفني قال له طبعا يا راجل ده انا اعرفك من وانت صغير قوي .

سكرانين حبوا يسرقوا شقة واحد ففى واحدنط فى البلكونة فالراجل مسكة فقالة انت بتعمل اية هنا قالة بص ياعم الحج انا كنت بحارب الاعداء بالطيارة بتاعتى وفجاءة انضربت ونطيط بالبرشوت هنا راح الراجل قايلة ايوة كدة انت بطل مش التانى اللى نايم فى البانيو ويقولى ضفادع بشرية .

مره ولد صغير كل يوم يروح لمحل جاتوهات يقول لصاحب الحل عاندك تورته بالكوسه
يقوله لأ ياحبيبي تاني يوم يا عمو عاندك تورته بالكوسه يقوله لأيا حبيبي المهم الولد إستلم صاحب المحل 3 شهور و 12 يوم علي نفس النظام صاحب المحل قال لما أقوله اه فيه وخلاص جه الولد اليوم اللي بعد كده قاله عمو عاندك تورته بالكوسه قاله أه يا حبيبي رد الولد قاله يععععععععععععععععع

كان فيه بنت مشاغبه جدا في المدرسه راح الاستاذ وداها للناظر فالناظر بيقولها انت عملتي ايه قالتلو انا بس رميت ورده من الشباك قالها بس كده؟ خلاص روحي على صفك بعد شويه جت بنت متكسره ومتعوره الناظر بيقولها انت مين قالتلو اناورده اللي اتراميت من الشباك

مرة واحد أكل جوز هند، قامت هند اكلت مراته!
اتنين بلدياتنا زهقوا من الضحك عليهم فسافروا الهند، أول مانزلوا من الطيارة لقوا الهنود بينحنوا عشان يحيوهم، فواحد منهم سأل الثاني: هما بيحترمونا كدة ليه؟ قال له: أصلهم هنا بيعبدوا البقر!

طفل أنابيب شاف كبايه قال لها: ازيك ياخالتي؟
- في واحد محشش سأله واحد سكران إيه أسامي إخواتك قال له كلهم محمد إلا خالد اسمه فيصل.

- عملوا جائزة مليون جنيه للي عنده 10 عيال.واحد عنده تسعة قال لمراته أنا كنت
متجوز عليكى ومعايا ولد أروح أجيبه ونكمل العشرة ونكسب الجايزة.راح ولما رجع ملقاش العيال سأل مراته فين العيال قالتله كل عيل أبوه جه خده

ندل اتصل على الإذاعة (الراديو) وطلب أغنية بابا فين وأهداها للأيتام

واحد بيقول لمراته تصدقى جارنا بيقول انه خان مراته مع ستات العمارة كلهم الا واحدة بس؟ قالت له اكيد الولية الرخمة اللى فى الدور الرابع

واحد بيقول لصاحبه تيجى نركب اتوبيس؟؟ قال له : يا عم لأ ، احنا نجرى جنب
الاتوبيس ونوفر النص جنيه .... فرد وقال له طب منجرى جنب تاكسى ونوفّر خمسة
جنيه

مرة واحد مستعجل اتجوز واحدة مستعجلة خلفوا ولد مش فاضيلهم

* اتنين مساطيل .. واحد سأل التاني هو النهارده السبت و لا الحد ؟؟ قاله الاتنين قاله ماشاء الله هما بقو سوا .

* مرة فيه تلاتة مساطيل في خيمة و ماكنش معاهم كبريت فبعتوا واحد يدور على كبريت فخرج من الخيمة ولف من الناحية التانية وسألهم محدش معاه كبريت قالوا أقعد بعتنا واحد يجيب

نكت ملهاش حل تهز كل المشاعر
صفحة 1 من اصل 1